Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2006-06-12

Eime žaisti slėpynių.

Prisės su manim aukščiausios uolos, iškilusios virš prarajos, į kurią mes turėjome kartu krisit, nes buvome labiausiai nusidėję šio pasaulio paukščiai. Prisėskim ir nuleidę kojas pasišaipykim iš tų, kurie už bausmę buvo prirakinti ant žemai žemai apačioje esančių akmenų. Pasijuokime iš taisyklių ir įstatymų, kurių tiek daug per tokį trumpą laiką sulaužėme. Susiglauskim, kad mūsų šaltas vėjas netalžytų... apsikabinkim, kad mūsų niekas neišskirtų...

...o dabar mes žaidžiame amžinas slėpynes, kur aš tavęs ieškosiu iki paskutinės dienos: šaipysies, kad aš nemoku žaisti... Juk žinai – niekada ir nemokėjau... o gal ir išmokti nenorėjau?.. Visada norėjau žvelgti tiesiai į akis ir kartoti, kad myliu. Kad myliu ir viso to iš mūsų neatims nei laikas, nei atstumas. Kad atimti tai gali tik Moiros... arba balti milteliai, suberti į taurę bei išgerti, kad numalšintų skausmą tavo randuotoj širdį...

Dabar aš sėdžiu ant aukščiausios uolos, iškilusios virš nubaustųjų už aistrą prarajos. Nebesijuokiu.nebemoku juoktis.tavo permatomas šešėlis prislenka man iš už nugaros ir prisiglaudžia. Kaip visada po to tu nubėgsi žaisti su manimi slėpynių... ir aš tavęs nerasiu...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą