Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2006-10-23

Laiškas.

Labas, kaip gyvenasi mano širdy?

Idiotiškai pasisveikinu. Gal idiotė ir esu? Bet rašau tau ši laišką manydama, kad tu jį gausi: juk minčių paštas dažnokai užstringa...

Ant stalo ilgesingai į dirbtinę saulę žvelgia lelijos. Pasiilgau tavęs. Žiūriu į savo širdį ir matau Tave atsispindintį nematomą veidą. Tu esi paslaptingas šešėlis gyvenantis mano širdyje: vaikštai po remontuojamus kambarius, praverdamas duris ir žvelgdamas į tą jaukią netvarką, kuri visą gyvenimą lydi mane. Žiūri ir šypsaisi. O kokia Tavo šypsena? Nežinau, nes nesu mačius. Galėtum kartu su kitu be raidžiu laišku prisekti ir savo šypsenos atvaizdą, bet Tu taip nepadarysi. Pažįstu Tave, nors mes nebuvom susitikę akis į akį. O gal buvom? Ar ne šalia Tavęs aš tiek laiko prabusdavau rytais, nes vakare mes kartu atsiguldavome. Beveik niekada Tu man nugaros neatsukdavai: žiūrėdavai į apsiniaukusias lubas ir mąstydavai. O ką dabar galvoji? Prašau parašyk. Maldaut jau nebesiruošiu. Pabodo laikyti ištiesus širdį į Tave ir laukti, kol Tu prieisi prie lauko terasos ir praversi stiklines jos duris. Už jų stoviu aš, paskendus karštoje gyvenimo aistroje. Po manim vis dar žiojėja praraja, bet viršum manęs jau spingsi žvaigždės. Visur juoda, bet kitaip...

Rašau Tau nesąmones, bet ar Tu man, gulint ant pievutės nepašnibždėjai, kad rašyčiau viską, kas yra manyje. Ir rašau. Ir piešiu tai, ką jaučiu. Ir gyvenu tik taip, kaip jaučiu. Juk Tu mane to išmokei. Bet mokiniai pralenkia mokytojus. Aš pralenkia Tave. Tu dabar tik šešėlis. Bet vis vien rašyk man. Prašau netylėk. Tyla žudo... ir nužudo.. Liūdesys irgi...

Noriu Tau pasigirti: Tu mane susargdinai liūdesiu, bet Tu mane ir pagydei. Nežinau iš kur Tu atėjai, mano šešėli iš širdies, bet aš supratau, kad tik prarasdama Tave aš prarasiu ir save. Siūlai pinasi ir aš nebe suprantu, kas darosi. O gal pagaliau ir suprasiu. Teliko palaukti.

Prašau parašyk man kuo greičiau. Kad ir žodį. Bet parašyk.

Kažkur ant širdies stygos stovinti ir geriausių klejonių Tau linkinti Aušra.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą