Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2008-05-28

be pavadinimo.

Toks jau labai keistas jausmas: nė to prabudus, nė to miegi. O braškių uogienė teka per pirštus.

M, kas dabar sukasi mano galvoje ir aplink mane?
Pirma: tęsiasi įnirtingas filmų žiūrėjimas.
Antra: Vakar rytą sušiko paukščiukas.
Trečia: Mes ir toliau nenorim labai daug valgyti, todėl tampame vis labiau savim patenkinti.
Ketvirta: Turiu nunerti visą kalną nieknikėlių, už kuriuos gausiu pinigėlius.
Penkta: Šio ryto stebuklu tapo dangaus žydrynėje įstrigusi avytė ir sumuštinis su krapais (ir px, kad aš jų nemėgstu).
Šešta: namai apšneikšti kaip niekad, todėl manęs laukia tvarkymosi valandėlė, kurią kuo toliau, tuo labiau atidedu.
Septinta: Aš myliu šitus marškinėlius - taip parašyta ant mano suknelės, kurią dabar vilkiu.
Aštunta: Šiandien išmečiau jau nuvytusius irisų žiedus.
Devinta: man baisiai skauda galvą.
Dešimta: aš vis dar nepasidažius, o mano naujai raudoni plaukai yra susivėlę.
Vienuolikta: Šiandieną buvo iš manęs išsipyzdavota, kad aš esu tokia užsiėmus, kad neturiu laiko prieiti... (gal tai labiausiai ir sugadino mano nuotaiką.. na, dar tas faktas, kad man šalta, viskas krenta šiandien iš rankų ir aš noriu atsigerti giros, bet... ayj..)
Dvylikta: Sekmadienį bus Atikos koncertas, į kurį (turiu nuojautą) taip ir nenueisiu.
Trylikta: Noriu... bet bijausi...
Keturiolikta: Noriu... bet to neleidžia daryti piniginės viduriai....
Penkiolikta: Noriu... bet tam dar neatėjo laikas...
Šešiolikta: Mano mintyse verda mintis, bet dar neatėjo laikas jos užrašyti...
Septyniolikta: Reikia... bet nenoriu...
Aštuoniolikta: Visą kitą jau patys sugalvokite...

Tai, va: daugiausiai manyje vyrauja supista nuotaika. Aišku, pasakysit, kad tu mažiau save graužk, bet px, ką jūs pasakysit... todėl einu tvarkytis ir toliau intensyviai narplioti siūlus...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą