Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2008-05-07

Liabas. :}

Niu, vaikučiai, ką jums čia papasakojus? Emmm... man šiandien šalta; nuskilo gabalas danties; namie nebuvau daugiau nei parą, todėl noriu ten kuo greičiau bėgti; šeštadienis bus didelių išbandymų diena; o šiaip pas mane nieko naujo... tinginiaujam, apsikabinę vąšelį ar kokią knygą ir tikimės, kad vieną dieną reikalai pakryps kita linkme... Ayj, dar beprotiškai mylime, dainuojame su piktokai (?) šiandieną nusiteikusiu vėju ir klausomės klasikinės muzikos. Intelektualus užsiėmimas, sakyčiau. Baletas. Glazu... :} Juodas uodegos galiukas voliojasi kažkur netoliese ir sapnuoja kokį dvidešimtą sapną šiandieną. Jam gerai. Nors argi man bloga? Tai vat, pupuliai, tokios tokelės: Šiandiena buvo tokia pat kaip ir vakar, tik kad sienų spalva ir jų kiekis aplinkui mane buvo pakitęs. Bet kaip ir vakar aš esu tikra tik dėl vieno dalyko... kurį tyliai pašnibždėsiu prieš miegą savo Žmogui ir ramiai užmigsiu. Tei vat, eilinį sykį parašiau nieką apie nieką ir einu pamažu ruoštis namo...

Ote. :}

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą