Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2008-08-03

Rumšiškės. Ir vėl? :)

Taip taip... žinau... tarsi nebūtų kur daugiau važiuoti, kaip į tą pačią vietą, kurioje mes šią vasarą jau buvome... Bet šį kartą mes ne važiavome, o plaukėme! :)



Aišku, kai nuplaukėme, vos pamačius pirmąsias supynes man kilo didžiulis noras pasisupti. Ta tai ir padarėme. :)

Taip pat nesusilaikėme nepalietę/nepakasę vietinės avies. Toks romus, mielas gyvulėlis, šiurkščiai minkštu kailiuku... bei keistoku kvapu... :)

Aš nebūčiau aš, jei neįbrisčiau į kokią nors pievą... na, šį kartą tai buvo ne pieva, bet javų laukas, bet aš su savo kerziukais tikrai ten neblogai atrodau. Ane? :)

Po to mūsų laukė kelionė namo vėl ta pačia jachta, kuria ir atplaukėme, bet ji nebuvo tokia linksma, kaip plaukiant į priekį, nes jau buvo pradėję jau vėsti, o ir mes patys jau buvome gana nuvargę. Bet tikrai buvo verta. Ir patys pakartosim ateinančią vasarą ir kitiems rekomenduojam.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą