Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2009-08-26

Blusų turgus Vilniuje.

Čia buvo nekokios mano nuomonės išreiškimas apie Vilniaus miestą, bet šis dienoraštis nėra skirtas piktumams lieti, todėl ta dalis buvo ištrinta.

Vilniaus mokytojų kiemelyje vyksta blusų turgus. Aš kuriu nertus auskarus ir nusprendžiau jame išbandyti laimę. Todėl susipakavau savo daikčiukus ir mes patraukėme į Vilnių. Nepasakosiu, kad mane pribloškė visų skubėjimas užsiimti vietas, nepasakosiu, kad truputį nusivyliau kitų pardavėjų prekėmis, nors skaičiau daugybėje dienoraščių, kur buvo rašoma, kiek ten grožybių galima įsigyti (????????), nepasakosiu, kad daugelis pirkėjų ateina lyg į muziejų pasižvalgyti, nepasakosiu apie savo nusivylimą, kad mano nerti auskariukai neįtiko rafinuotam ir išlavintam vilniečių skoniui... bet papasakosiu, kaip skaniai aš suvalgiau kiubetę su vyšniomis karaimų restoranėlyje Trakuose. Dievuliau, dievuliau koks nuostabus dalykėlis tatai yra. Galiu visiškai teigti, kad vyšninė kiubetė keliauja į mano mėgiamiausių patiekalų top dešimtuką ir įsikuria šalia kiniškos sriubos su jautiena bei pomidorais. Po to, kai pamaitinome savo suirzusius skrandžius, apsilankėme (pirmą kartą!!!!!) Trakų pilyje, pavaikštinėjome ir išvėdinę visus galvos skausmus parkeliavome namo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą