Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2009-12-18

Kaip TheMoonBand kalėdinę nuotaiką kūrė.

Ir atėjo labai šaltas vakaras, kai visi spraudėsi į apyšiltį troleibusą: kas kavos pagerti, kas nemokamai pasivažinėti.. o kas ir gyvos muzikos pasiklausyti. Aišku gyva muzika muzika iš oro neatsiranda, todėl čia į pagalbą atskubėjo TheMoonBand. Truputį pakeitę programą (vis dėlto ne visi jų kūriniai yra akustiniai), prisirengę megztinių, kas su mitenėmis ant rankų, kas gniauždamas karštą puodelį su čiobrelių arbata, sulipo į troleibusą ir... mano nuomone, tai buvo pats linksmiausias koncertas iš visų kuriose aš buvau. Net Vilius šypsojosi, nors jo šypseną tikrai sunku ne namie pamatyti.

 

  

  

  

Ačiū už šį puikų Kalėdinį renginį ARTimai KultŪrai, prie kurio kūrimo prisidėjo ir TheMoonBand. :)

P.S. O čia šiaip aš:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą