Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2009-12-25

Kalėdos.

Jos vėl nebuvo snieguotos, apšerkšnijusios.. nebuvo ir labai ramios ar jaukios..
Pradėjau ruoštis šioms Kalėdoms kur kas ankščiau nei paprastai: spalio pabaigoje. Bet vis vien nesugebėjau visų darbų pabaigti dar iki Kūčių vakaro. O ką jau kalbėti apie išsimiegojimą, pagulėjimą karštoje vonioje, mėgavimąsi sausainių kepimu/valgymu, tradicinių kalėdinių filmų žiūrėjimą etc. Vėl tas nelemtas skubėjimas bei nuovargis gadino šventinę nuotaiką. Bet buvo ir gerų dalykėlių. Tai buvo pirmosios mano ir Viliaus Kalėdos, kai esame žmona ir vyras. Tai buvo apskritai pirmosios Mėjos Kalėdos. Tai buvo pirmosios Kalėdos, kai Kalėdų rytą akis pramerkiau nebe tėvų namuose.


Paprastai aš būnu didžiausia dovanų išpakavimo aktyvistė, bet smalsumu ir noru pažiūrėti kas tuose paketėliuose mane pranoko Mėja, kuri su didžiausiu malonumu ieškojo jai skirtų dovanėlių. Gavom daug puikių dovanėlių, kurios buvo sukurtos iš pačių nuoširdžiausių minčių. Išsipakavę dovanas namie, perėjom per gatvę ir ėmėmės Kalėdinių dovanėlių pas mano tėvus. Po to mėgavomės Kalėdine žąsimi ir kitais privalomais, bet tokiais maloniais šventiniais atributais.

 

  

O čia buvo Kalėdinės eglutės mano tėvų namuose. 

Manau, kad kiekvienam žmogui Kalėdos duoda kažką nuostabaus ir gero, jei tik tas žmogus nori tai gauti. su šventėm!
P.S. Kalėdom reikia pradėti ruoštis jau nuo sausio mėnesio, kad viską suspėtum ką nori padaryti. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą