Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-02-02

Lydekai paliepus, man panorėjus.

Man patinka skaniai pavalgyti. Ypač man patinka valgyti žuvį ir visas kitas jūros (ir ne tik jūros, taip pat upių, ežerų bei tvenkinių) gėrybes. Galėčiau kiekvieną dieną mėgaučiausi žuvimi. Tai labai apsidžiaugiau, kai mama man pasiūlė dvi puikias lydekaites.

 

Ruošiau aš jas taip:
Išvalytas, nuplautas ir kuo geriau nusausintas žuvis ištryniau prieskoniais (juodaisiais bei kvapiaisiais pipirais, česnakine druska, krapais, trupučiu petražolių ir dar šiuo tuo). Paguldžiau į keramikinį kepimo indą, į kurį buvau įtiesusi kepimo popierių. Į žuvelių vidų pridėjau sviesto (ne margarino, bet tikro svieto be jokių priemaišų), jas apšlaksčiau alyvuogių aliejumi, trupučių tailandietišku žuvų padažu, dar įbėriau prieskoninių žolelių (kad maža nepasirodytų), apdėliojau žuvis citrinos riekelėmis, apklojau laiškiniais svogūnais (nors jų ir nemėgstu) ir viską sandariai baigiau vynioti į kepimo popierių, kad skystis iš jo neišbėgtų. Žuvis kepiau/troškinau apie 40min apie 150-120 laipsnių temperatūros orkaitėje. Skanu su grietinėlės bei sviesto padažu, ryžiais ir šviežiomis ar konservuotomis daržovėmis. 


Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą