Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-04-17

Apie gimtadienį, kerlingą ir vėjuotą pajūrį.

Kur buvęs, kur nebuvęs ir vėl Ingrės gimtadienis! Kaip visada ji suruošia savo gimtadienio proga kokias nors įspūdingas pramogas. Šiais metais ji mus nusprendė palepinti kerlingu arba lietuviškai vadinamus akmensvydžiu.
Aš esu labai prasta sportininkė: nevažinėju dviračiu, nebėgioju, niekada nelankiau sporto klubo, net ir plaukti nemoku.. bet yra dvi sporto šakos kurios man patinka - tai šaškės ir kerlingas. Šaškės - tai mūsų šeimyninis žaidimas, kurį karts nuo karto pažaidžiam namie kartu su Viliumi (jis tikras šaškininkas, todėl žaidžiant su juo man leidžiama nuo lentos, žaidimo pradžioje, nusiimti dvi šaškes). Na, o kerlingas.. aš apie jį svajojau nuo tada, kai pirmą kartą pamačiau olimpinėse žaidynėse. Berots man tuo metu buvo 13-14 metų. Aš visada maniau, kad aš sugebėsiu (net su savo fiziniu pasirengimu) žaisti šį strateginį žaidimą. Juk čia beveik nereikia jėgos! :D
Tai gi, jei nori pažaisti kerlingą reikia specialios ledo aikštelės. Tokias galima rasti arba Vilniuje, arba Klaipėdoje. Klaipėdoje pigiau, todėl ankstų šeštadienio rytą mes vykstame į šį jūros bei vėjo miestą. Susiradę vietinį Akropolį, patraukiame žaisti šio lig šiol neišbandyto žaidimo. Gerai, kad tarp mūsų yra jau vienas itin patyręs šio žaidimo žaidėjas, todėl instrukcija praeina daug maž sklandžiai. Daug neaiškinsiu, tiesiog pasižiūrėkite kaip mums sekėsi.












Nors pradedant žaidimą atrodė, kad man labiausiai nesiseks, bet aš pelniau net keturis taškus (Jėėė!!!!), o Vilius net vieną. Bet aš vis vien sugebėjau klestelti ant ledo ir įsitaisyti spalvotą mėlynę ant kelio. Bet tai nesvarbu. Galėčiau, tai žaisčiau šį žaidimą, kad ir kas savaitę. :)
Po tokio linksmo žaidimo pasijautėme išalkę.. o kai pasisotinome, nusprendėme (jei jau atvažiavome į Klaipėdą) nuvykti prie molo. Buvo labai vėjuota, todėl buvo labai labai šalta.



Taip praėjo dar vienas puikus Ingrės gimtadienis. Sveikiname tave ir tikimės dar daug tavo gimtadienių (ir ne tik jų) atšvęsti kartu su tavimi. ;)

P.S. Jie norite kažką neįpareigojančio pažiūrėti apie kerlingą, tai rekomenduoju Men with brooms.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą