Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-08-28

Džiovinti pomidorai.

Aš nesu vegetarė. Niekada ja ir netapsiu. Negalėčiau. Man patinka valgyti mėsą. Man patinka jos struktūra, kvapas, spalva. Bet... aš visada visada su daug didesniu noru bei apetitu valgau daržoves, vaisius. Ne visus. Svogūnų nevalgau. Ir porų. Bet pomidorai... jei mano aistra, jei mano silpnybė. Kaip ir grybai. O pomidorai su grybais: man tai beveik dieviška. O džiovinti pomidorai yra skaniau už bet kokius pasaulio saldainius. Tad, kai perskaičiau šį įrašą, nusprendžiau, kad iš didžiojo kalno, dalis pomidorų tikrai keliaus į orkaitę. Ir visiškai nepasigailėjau dėl tokio savo sprendimo. Net didesnė sąskaitą už elektrą manęs neišgasdino, todėl mes šiemet džiaugemės nuosavais džiovintais pomidorais. Dalį tiesiog suvalgėme su sūriu, o dalis iškeliavo į šaldiklį... tik nežinia kiek jie ten išgulės. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą