Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-08-31

Kiniška pomidorų ir jautienos sriuba.

Turbūt ne aš vien tokia, bet kai man kas nors labai patinka, aš noriu tai būtinai išmokti padaryti pati. Ir nesvarbu ar tai kokia nors nauja rankdarbių technika, ar maisto gaminimas. Bet kai labai patinka kinietiškas maistas, o ypač kinietiška pomidorų bei jautienos sriuba, nenueisi pas kiną/kinę virėją ir nepaprašysi recepto, kad sriubą galėtum virtis namie ir nebeateitum valgyti jos į jų restoraną, todėl pasinėriau į interneto platybes bei eksperimentus ir šiaip ne taip atkūriau kažką panašaus į mano visų laikų mėgiamiausią (bent jau pakolkas) sriubą. Receptu dalinuosi su Jumis. Labai tinkama sriuba, kai norisi sušildyti sielą.

Reikės: poros saujų plonomis juostelėmis pjaustytos jautienos file, apie 2litrus jautienos sultinio, stiklinė ar daugiau pomidorų pastos, 2-3 kubeliais pjaustytų pomidorų, cukraus, druskos, šviežiai maltų pipirų mišinio, smulkinto laiškinio česnako (kas mėgsta). 

Sultinį užverdame, sudedame jautienos juosteles ir jas kelias minutes verdame. Tada supilame pomidorų pastą, beriame cukrų, druską ir pipirus. Skonis turi būti sodriai saldžiarūgštis. Jei trūksta rūgšties, įpilame šlakelį acto. Užviriname. Sudedame pomidorų kubelius ir dar 2min verdame. Pildami į dubenėlius, galite įsidėti laiškinio česnako. 

Sriuba labai tinka, kai norisi greitai pavalgyti ir/ar norisi kažko nelietuviško. 



P.S. Manau, kad visai skanu būtų verdant įdėti dar ir saujelę sojų makaronų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą