Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-12-24

Kūčios.

Nerašysiu nei apie Kūčių ramybę, nei apie tai, kokios jos svarbios mano gyvenime, nei apie tai, kaip gera susėsti prie Kūčių stalo ir jausti savo šiemos buvimą kartu. Nerašysiu, nes visi tai žino. Visi tai pajaučia, kai tik dengimas stals, nešami kruopščiai gaminti patiekalai ir visa šeima susirenka kartu, puošiama Kalėdų eglutė... Todėl tiesiog pasidžiaugiu savo katukėmis, dovanomis, sukrautomis po Kalėdų eglute ir einu padėti mano mamai suktis virtuvėje.


Su didžiuliu nekantrumu laukiu kalėdų ryto, kad galėčiau eiti išsipakuoti man skirtų dovanėlių ir pasižiūrėti, kaip džiaugiasi kiti mano dovanojamomis dovanomis. :)


 Mėja vis pritaikius progą vagia kūčiukus... :)


Gertrūda gana noriai Kalėdų proga pasipuošė kaspinu, bet Mėja jokiais būdais to nenorėjo daryti. :)


Ramybė, šilumos bei jaukumo.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą