Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-12-05

Sniegena


Vienas iš šių metų tikslų buvo išmokti siuvinėti. Tiksliau prisiminti kaip siuvinėti, nes kažkada mokėjau ir net visą prijuostę buvau išsiuvinėjus... bet tai buvo labai labai seniai. Iš pat pradžių negriebiau nieko sudėtingo: vienspalviai piešinukai, mažutėlės schemutės. Bet Kalėdoms besiruošiaint nusprendžiau Viliaus vienai iš močiučių padovanoti siuvinėtą paukštuką, kurį (tik neprisimenu iš kurios interneto svetainės) buvau išsisaugojus dar gerai prieš metus. Siuvinėjau ant lino (net neįsivaizduoju kuo skiriasi lininis audinys skirtas siuvinėjimui, nuo paprasto lininio audinio) su siūlais, kuriuos radau pas save stalčiuje (lyg ir čekiška muline). Naujų siūlų neprikau, nes mano suvalkietiškas kraujas rėkte rėkia, kad reikia pirma esančisu sunaudoti, tik po to kitus pirkti, todėl truputį pakeičiau spalvas. Rezultatu esu visai patenkinta. :) Pirmas mano siuvinėjimas ant lino. Pirmas spalvotas paveikslėlis. Ir niekas man neaiškino kaip teisingai siuvinėti. :)


P.S. Mielosios siuvinėtojos, tik labai nesmerkit. Geriau patarkit. ;)

P.P.S. Šiandien lygiai metai, kai aš ištekėjau už Viliaus. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą