Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-01-11

Cheap and Chic Challenge

Kai Inga iš MadInga paskelbė Cheap and Chic Challenge aš susigudžiau jame sudalyvauti. Tikrai nesitikėjau laimėti. Visiškai. Aš nesu madinga. Net stilnga vargiai save galėčiau pavadinti, nes to, ką aš rengiuosi stiliumi jokiais būdais negalima pavadinti. Bet vis vien man buvo smagu dalyvauti, ieškoti ir surasti. O dar smagiau, kad man patikę daikteliai, patinka ir kitiems.. ir už tai gauna balus. Jetus kaip aš apsidžiaugiau, kai mane paskelbė Cheap and Chic Challenge laimėtoja. Tuo metu buvau pas mama darbe, tai ši nesuprato ko aš ten "cypauju" iš laimės jos kabinete. :D Tai gi apie prizą. Laimėjau nuostabią papuošalų dėžutę. O šio gėrio man niekana nebus per daug: ant mano komodos ir taip jau rikiavosi keturios nemažos papuošalų dėžutės, viena miniatiūrinė (santuokos bei sužieduotuvių žiedams laikyti) ir pintinė visokiems netelpantiems į kitas dėžutes daikteliams. Ir visos jos buvo per pildytos. Bandant ką nors surasti reikėdavo vieną kitą dėžutę išversti ir iš naujo viską sukrauti, kol nepasirodydavo uodeguotosiso revizorės. Taip vos gauta naujoji pauošalų dėžutė buvo stagiai pripildyta (ji priglaudė smulkius auskarus, kelias sages bei žiedus).

 
Labai labai ačiū Ingai už tokią nuostabią dovaną! Tu tikrai praskaidrinai mano dieną. ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą