Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-03-10

Bum.. bum.. bumėjimas.


Ryt Kaziuko mugė Kaune. Visiškai jokio noro neturiu joje dalyvauti. Mieliau eičiau baigti nerti sau pavasarinį nertinuką, iškepčiau kokį pyragą, pasivaikščiočiau, sulaukčiau gįžtančio iš darbo vyro, gal išgertume vynelio ir žiūrėtume MD House. Atvirai pasakius, praeitais metais irgi neapsimokėjo eiti, bet ėjau. Kėliaus anskti, šalau kojas, gadinau nervus. Gerai, kad tada dar tėtis padėjo, jei ne, tai visai stogas būtų nuvažiavęs, o pardavaiu tik keturias poras auskarų. :/ Ne kas sakyčiau. Kauniečiai visiškai nelinkę pirkti. Jie tik žiūri ir dar tiesiai į akis sako, kad mes patys tokius pasidaysim. Pfiu ant tokių žiūrėtojų. :/ Nervas ima dėl viso savaitgalio. Norai dar ne viskas. Einu gaminti baltos mišrainės, kepti jautienos ir dar kokių kesiukų iš to nervo: gal smagiau pasidarys. Kas alkanas?

7 komentarai:

  1. o aš buvau mugėj, bet tavęs neradau. Buvai penktadienį?

    V.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne, nebuvau. Ir gerai padariau, kad nėjau, nes palpinę, kurioj turėjau prekiaut, nuvertė vėjas ir dalį prekių apgadino. O ir šiandien neisiu, nes tikrai neapsimoka eiti. Jei norėsi apžiūrėt auskarus, galėsiu ir taip suorganizuoti+su arbata ir keksiukus. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. na, šeštadienį oras tai tikrai buvo geras :)
    O viliojantis pasiūlymas :)

    Vaida

    AtsakytiPanaikinti
  4. nu gif'as tai nužudė iš juoko :>>

    AtsakytiPanaikinti
  5. Vaida, tokius dalykus retai siūlau - verta priimti. ;)

    Marija, man irgi jis labai patiko: raičiausi iš juoko gerą valandą, todėl turėjau būtinai jį įdėti. :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. priimu priimu, tik reikės kaip nors susitarti kada, kur, kaip :)

    Vaida

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš iš esmės visada laisva.. tik gal šią savaitę pabūsiu namie ir paslaugysiu Gertrūda. Nebent nori auskarus apžiūrinėti mano kukliuose namuose. :D Rašyk į mano elektroninį paštą ir susitarsim kur ir kada .;)

    AtsakytiPanaikinti