Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-05-01

Muzikinis ritmas su žuvėdrų klyksmais ir mamos diena.

Šiandien mano širdyje klykia tūkstančiai žuvėdrų. Kad ir kaip tai gražiai bei poetiškai skambėtų, tai nėra labai geras jausmas. Nepaisant to, kad kūnas traukia prie žemės, kad pirštų galai netekę rasuvumo ir net sėdėdama sugebu pavargti, mano mintys skaidrios. Pasikinkiau visas optimizmo bei jėgų atsargas ir keliavau su pilnu glėbiu raudonų rožių sveikinti mamos. Mano mamai visos pačios raudoniausios gėlės pasaulyje. Ir dar didžiuliais glėbiais. :) Neslėpsiu, buvau ir pati pasveikinta su mamos diena.. bet čia tik iš anksto (ne, aš nesilaukiu). Todėl mano namuose žydi daug daug tulpių. Prasidėjo skintų gėlių sezonas ir mano visos turimos vazos tuoj bus įdarbintos. O manęs laukia beprotiška savaitė. Na, bent jau jos pabaiga tai tikrai. Nemėgstu tradicinių vestuvių, su visom tom užstalės dainom, užtvertais keliais, piršliais ir prisigėrusiais, nesąmones vapaliojančiais muzikantais. Na, bent jau popierinės gėlės salės puošimui tikrai gražios. Vasariškos tokios. O dar ir sugalvoti reikia ką pasirengti. Kažkaip nėra galimybės eiti pirkti naujos suknelės, tai teks versti spintą ir rinktis iš tų, kurias turiu. Bet deja deja turiu nuojautą, kaip kaip ir klykiančių žuvedrų pojūtis širdyje mano turimos suknelės nėra normalios ir tinkamos tradicinėm vestuvėm. Selevi - ir vėl būsiu "balta varna". Ką padarysi, kad tokia prigimtis. :D
Va, einu gersiu dar dozę sprogstamosiso medžiagosi ir bandysiu ropštis į lovą miegoti, nors su paukščiais širdyje tai nelabai patartina daryti.

Dar kartą VISAS mamas sveikinu su jų diena! Stiprybės ir neišsemiamos meilės Jums!

P.S. Mes ieškom 2-3kambarių buto nuomotis, žaliasniuose Kauno miesto dalyse, už protingą kainą? Gal kas žinot ir galėtumėt mums padėti šiuose ieškojimuose?

11 komentarų:

  1. Žiūriu, pavasaris - kraustynių metas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gabi, kad tas kraustymasis per prievartą. Mes dar ilgai ilgai sutiktume "savo" butukyje gyventi, bet šeimininkų noras yra aukščiau visko. :/

    AtsakytiPanaikinti
  3. tada truputuką liūdniau, jei jau prisireikia kraustytis iš mielų namų, o ne pačiam norisi :( bet manau, tu iš bet kokio kampo jaukius namučius susikurtum :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Susikursim tikrai mielus namus bet kur, bet jau to daiktų pervežimo kaip nesinori. :/ Ir tų paiešku. Į kokius Šilainius tikrai nenorim kraustytis. Tai teks gerokai paieškoti buto už gerą kainą, gerame rajone ir dar neapleisto. Plius norim, kad butas nebūtų apstatytas. :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Tai neapstatyta tai sunku bus rasta, man rodos. Va mes kai daba persikraustėm, tai pas Martyno senelius - jie nuo gegužės iki spalio gyvena vasaramy, tai kai mes ruošiamės maždaug rugsėjo emigruot :D tai taupymo sumetimais, tai dabar dar ieškom, kam reikia spintų :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. Žinau, kad sunnku rasti neapstatytą butą. Visi galvoja, kad nuomodami butą padaro "paslaugą" jei ten padeda seną sofą, porą tarybinių sekcijų, į kurias niekas netelpa, supuvusį šaldytuvą ir viryklę, kurioje neįmanoma nieko iškepti nesudeginus. :/ O po to dar prasideda ginčai apie bute "sukurtą interijerą", kurio jokiais būdais negalima keisti, tai tada pasidaro tiesiog graudžiai juokinga ir eini ieškoti gersnės vietos gyventi. :/ Mes spintų kaip tik neturim, bet kitų daiktų tai tokia masę, kad man bandant "akimis" viską pakuoti apsidaro bloga. :/

    AtsakytiPanaikinti
  7. būna butų ir su normalesniais baldais ir neblogomis viryklėmis - draugė nuomojasi tokį.
    Kraustykis į mano rajoną, pakankamai žalias ir ramus, tik gaila, kad jokio buto nežinau laisvo.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Vaida, kad mes patys ir baldų, ir buitinės technikos turim. :) Mums visiškai nereikia svetimų daiktų. :)
    O į tavo rajoną nenoriu kraustytis. Ten jau gyvenom. Vienintelis geras dalykas buvo tai, kad ten gyvenom trumpai. :D Jau geriau kraustytis į Panemunę, Rokus ar pasilikti Aleksote. Kažkaip man šioj Nemuno pusėj smagiau. :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. ko čia tokia neapykanta rajonui? :( kaip man dabar jaustis.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Vaida, tai nėra neapykanta. Tiesiog mudu ten buvom labai nelaimingi. Be to esam priprate gyventi tokioj daugiau užmiesčio aplinkoj, kur geriau būtų prastas susisekimas ir toliau nuo centro, bet būtų daug medžių, žalumos, o vakarais balkone būtų galima atsisėdus gerti vynelį ir grožėtis ne šalia esančiu daugiaaukščiu, bet žaluma. :) Kiekvienam jo namia yra patys mieliausi: aš visą gyvenimą beveik gyvenu Aleksote, Vilius iš mažo miestelio, na, o tu myli savo gimtąjį rajoną - tai natūralu. :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. nea, savo rajono aš tikrai nemyliu (kaip ir Kauno apskritai) bet nepaisant to, ten tikrai nėra bloga vieta gyventi, tikrai geriau nei kokie Šilainiai. Vat būtent ten kur tu gyvenai ir nebuvo tiek tos žalumos, kur, kad aš gyvenu :) Nes gyvenu prie pat Šilo:) Nors kitas daugiaaukštis matosi, bet kadangi pilna medžių ir mano langai ne į kiemo pusę, tai nieko tokio. Va, kai vien namas prieš namą ir jokio medžio, tai jau ne kas.

    AtsakytiPanaikinti