Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-11-08

2011 metų derlius.

Šiandien aš būsiu neįdomi. Šis įrašas labiau man. :) Rašysiu šiandien aš apie savo augintus pomidorus bei paprikas.
Kiekvienais metais aš savo balkone užsiveisiu gana nemenką vienmečių augalų sodą. Plius, dar į lauką išnešu dalį kambarinių gėlių, kurios labai nori saulės, o namuose jos nebūdavo. Kadangi šiemet mes jau pavasarį žinojom, kad reikia kraustytis kitur, tai aš, su dideliu skauduliu širdelėje, savo sodo nedariau. Tik vat mama man buvo jau buvo priauginus balkoninių pomidorų, paprikų ir aitriųjų pipirų daigelių, kurių neturėjo kur dėti (gi jie buvo skirti man). Tad juos visus parsinešiau, susisodinau į patogius transportavimui vazonus, dar priglaudžiau porą vietos nerandančių pelargonijų ir imitavau, kad turiu miniatiūrinį darželį. Pesikraustymas ir bandymas įsikurti naujuose namuose, kur yra labai šviesus balkonas, atimė daug laiko ir jėgų, todėl tik probėgom palaistydavau savo augaliukus, juos paglostydavau ir aptvarkydavau. Kuo toliau tuo rodės vis mažiau ir mažiau laiko yra iškišti nosį į balkoną apžiūrėti savo daržą: visi pasivažinėjimai papoilsiauti, vyro liga ir kiti darbai rijo mano laiką. Ir nors šiemet aš labai nepuoselėjau savo naudingųjų gėlyčių, jos vis vien apdovanojo mane gėrybėmis. Jas čia ir parodysiu:


2011 liepos 30diena

2011 rugpjūčio 12diena

2011 rugpjūčio 26diena

2011 rugsėjo 13diena

2011 spalio 2diena

2011 spalio 30diena

Viso mano pomidorai užaugino apie 111pomidoriukų (na, vienas paskutiniųjų buvo gestelėjęs.. bet vis vien užaugęs. :), o paprikos padovanojo 25 vienetus orandžinio džiaugsmo (5vienetai buvo įgedę, bet apipjausčius buvo vartotinos. :) Aitriosios papriko buvo padovanotos mano anytai ir porai draugių, bei du augalėlius pasilikau sau: jų uogytės puikiai laikosi lig šiol ir yra aitresnės nei aš tikėjausi.

Kitą pavasarį-vasarą tikiuosi iš savo tuščiojo balkono padaryti nemenką žaliąjį kampelį, kur užsiauginsiu kelis skanėstus savo šeimai ir DAUG gražių gėlių. Juo labiau, kad saulė ten kepina beveik kasdieną. :) Štai tiek naujienų iš mano kasdieninio daržininkystės gyvenimo. :D

O pabaigai gėlės, kurias radau tik išsiritus iš lovos:

Mano vyras nuoširdžiai nustebino mane. :) Tai daug gražiau nei šluota rožių. :)

5 komentarai:

  1. cha cha, na man šis įrašas tiko ir patiko :)
    beje, mano vienas bazilikas jau "kalasi" :)

    labai gražios gėlės! Žavu!

    Jūratė

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jūrate, ačiū. ;) Džiaugiuosi, kad ir Tavo "darželis" bando gyvuoti. :D O gėlės iš tiesų nuostabios. :}

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šaunuolis vyras, tikrai gražią puokštę padovanojo :)

    Bet tai kaip geraui deri tavo sodas, pas mus net šiltnamyje tiek paprikų neprinoko, išvis tik į rudenį ėmė kažką veisti.
    O vasarą ir mes išbešame gėles į balkoną, šiemet dar ten augo bazilikai, radonėliai, bandžiau ir salotas auginti, bet nelabai pavyko.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vaida, kitą vasarą pabandyk vėl auginti salotas: gal pavyks geriau. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. tikriausiai reikėjo jas išretinti, nes labai maži lapukai užaugo, o aš laukiau laukiau ir ilgainiui nuvyto :D

    AtsakytiPanaikinti