Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-12-05

Advento kalendorius. Antra diena.

Mūsų gruodžio antroji diena prasidėjo gana anksti. Mane kankino nemiga, todėl aš dar net neužmigus, 5valandą ryto kėliausi kartu su savo brangiuoju. Buvau gera žmona ir ėjau ruošti pusryčių (šio malonumo mano vyras retai sulaukia.. vis dėlto tai 5valanda ryto...), o pusryčiaujant nusprendėme išsipakuoti ir savo Advento kalendoriaus dovanėles. Dalis nuotrakų labai nekokios kokybės... gi jau minėjau, kad buvo apie 5valanda ryto...

Pirmiausia parodysiu kokį grožį gavau nuo Viliaus. :) Jis žino mano silpnybę stikliniams grožiams, o ypač stikliniams eglutės žaisliukams. todėl paėmusi į saldainį panašų paketėlį, aš visaip kaip atsargiai jį apčiupinėjau ir bandžiau spėti, kad tai eglutė viršūnė... bet neatspėjau. Tai buvo tiesiog tobulai gražus, gana nemenkas eglutės žaisliukas. Cypsėjau iš laimės lyg gavus šikšnosparnio formos sausainių  formeles per praeitas Kalėdas. :D

 Dabar šis grožis kabo miegamajame ant lempos, todėl kas kartą atsigulus į lovą, galiu juo pasigėrėti. :)

Viliui aš padovanojau.. Oliziką. :D Tokias dovanas kaip ši, aš vadinu Viliaus nusvaigimų įgyvendinimu: puikiai suvokiu, kad pats nenusipirks, po to pamirš ir viskas.
Per jo draugo gimtadienį, jis pamatė atneštą dovanų Oliziuką ir manęs tyliai pakausė: kas tai? Jis nebuvo matęs šio sutvėrimo ir vaikystėj nėra auginęs... bet kurį laiką prisimindavo ir sakydavo, kaip būtų smagu, žiūrėti į augančius Oliziuko "plaukus"... na, visi vyrai yra širdyje maži berniukai.. tai geriau nei niekada Vilius dabar privalo užauginti bent vieną Oliziuką per savo gyvenimą. :D


O mano sesė man padovanojo Kelėdų dvasią. Tokią mielą, kiek rožinę, kiek pukuotą, šiek tiek Neringišką. :] Pati išlankstė ir sakė, kad tokios antros jau nepadarytų. :)

Dabar ši dvasiukė-angėliukas tupi ant eglėtės šakutės ir skleidžia Kalėdinę dvasią namuose. :)

Savo ruoštu aš sesei padovanojau tiesiog paprsatą padėkliuką po puodeliu ar stikline (nes mano sesei toki dalykėliai patinka) su nepaprastu Gustavo Klimto paveikslu Moteri ir vaikas. Man klimto manija jau praėjus, bet vis vien šis paveikslėlis buvo žavus. :)


Tai tiek dovanų antrąją gruodžio dieną gavau ir atidaviau. :)

2 komentarai:

  1. Ai, dar norėjau tavęs paklausti, kur Oliziuką pirkai? Aš kažkada vaikystėje buvau tokį pasidariusi, bet dabar tai neturiu nei sėklų, nei pjuvenų, net ir pėdkelnių tinkamų jam :D

    Tas Klimto paveikslėlis išties nuostabus:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vaida, Oliziuką pirkau Megoje esančioje gėlių parduotuvėje. :) Pabandyk paieškoti gėlių parduotuvėlėse, gal rasi.. nors aš radau tik Megoj.

    AtsakytiPanaikinti