Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2012-01-23

Advento kalendorius. Aštunta diena.

Šį kartą ne ankstyvas rytas. Neatlaikiau savo naktinio ritmo ir pramiegojau savo vyro išėjimą į darbą. Miegojau ilgai ir saldžiai. Ir nujaučiu, kad dar dvigubai tiek miegočiau, bet nėra kada. Mano popietiniai pusryčiais tapo sesers dovanėlė šiai dienai. O ir dovana buvo pritaikyta mano jau įprastiems saldiesiems pusryčiams (niekas taip gerai nepažadina kaip cukrus ir labai stipri juoda arbata). Tai buvo mažas stiklinis indelis, pilnas saldžiųjų pupelių. Jų LABAI greitais neliko.


Mano sesuo, tuo tarpu, gavo mažas šukutes, kurias buvo labai sunku nufotografuoti. (amžina prietema namuose =  prastos nuotraukos)

 

Popietė. Ir vėl tamsu. Sniego nebuvimas jau pradeda erzinti. Dar prieš einant pietauti mudu su vyru išsipakuojame dovanas. Abu gaunam po minkštą paketėlį. Maniškiame slepiasi dviguba, o gal pasakyčiau net keturguba dovana, iššaukianti daug mano krykštavimo. Gavau nuostabias pilkas kojnes ir nykštuką mergaitę bei nykštuką berniką, kabinamus ant Kalėdinės eglutės.


O aš dovanuju tai, ką gali vyras gauti dovanų tik nuo dviejų moterų savo gyvenime: savo mamos ir savo žmonos. Man kažkaip nelabai smagu demonstruoti ką mano vyras po savo kelnėmis dėvi, tai tik kraščiuką parodysiu. :}

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą