Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2012-01-24

Advento kalendorius. Aštuoniolikta diena.

Rytoj manęs laukai labai intensyvi diena. Reikės persiversti per galvą ir spėti visur. Gerai, kad į pagalbą man pasisiūlė mano brangusis, nes ktaip aš net neįsivaizduoju kaip susitvarkyčiau. Na, bet ne dabar apie rytojų. Dabar apie dovanas, gautas šiandien.

Gauti nuo Viliaus mažą origami dėžutę beveik jau lygu gauti papuošaliuką. Pati aš papuošalų neperku, bet labai jau juos myliu, o šį kartą kruopščiai pagamitoje dėžutėje slėpėsi pakabutis-pelėdaitė. Žavumas neišpasakytas. :)


Aš nebuvau tokia originali ir savo vyrui padovanojau vilnones kojines. Pati nemezgiau, nes vos vos bandau draugauti su virbalais, bet tai praktiška dovana, be kurios žiemą neapsieisi. :)


Mano sesuo mane pradžiugino labai žaviu vilku-raudonkepuraite. :) Mačiau, kai ji gamian šiuos žaisliukus ir galvojau, kad man ji tokio nepadarys, bet padarė. :D Labai apsidžiaugiau. :}


 Aš labai gerai žinau savo sesės vieną dižiausių silpnybių, tai lipukai, gražūs paveiksliukai ir panašiai. Todėl jai net kelis tokius dalykėlius įgyjau. Kai pradėjau pakuoti Neringai skirtas Advento Kalendoriaus dovanėles, pastebėjau,akd truputį persistengiau bei per daug visko priruošiau, todėl lipukus supakavau į vieną dovanėlę. Vieni jų buvo 3D Kalėdiniai lipukai, o kiti tiesiog mielos elniukų galvos. :)


Sima taip pat mane palepino daikteliu, kurį vėliau pakabinau ant eglutės šakos. Tai mažutytis medinis pakabutis su širdele, skirtas meilei. :)


Simai aš irgi padovanojau ši bei tą medinio, tik daug masyvesnį. :) Tai medinė lentelė, su išdegintu teksu, bei medine mentelė, puošta išdegintom snaigutėm. Be to dar pridėjau Kalėdiškai raudoną rankšluostėlį. Degindama tekstą suklydau. Sakiau po to pataisysiu... bet pamiršau ir supakavau skubėdama nepataisytą.Tikiuosi mieloji Sima neįsižeidė dėl mano klaidos. :}

2 komentarai:

  1. Labai patiko vilkas ir šaukštas :) O kaip tu viską išdeginai? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vaida, yra toks specialus prietaisiukas medžiui deginti. Bet galima ir su lituokliu išdeginti medį. ;)

    AtsakytiPanaikinti