Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2012-01-24

Advento kalendorius. Dvidešimta diena.

Sloga vis dar kutena nosį ir neleidžia normaliai kvėpuoti. Jau pradedu planuoti Kalėdinę vakarienę ir pamažu tvarkausi namus. Liko dar daugybė darbo, bet kažkokia mažytė prošvaistė jau iš labai labai toli matyti. Bet kaip ir visi rytai šį mėnesį, taip ir šis prasideda nuo malonumo pasidžiaugti dovanėlėm.

Šį rytą mano vyras mane nustebino padovanodamas man kniedžių kalimo aparatuką ir maišelį kniedžių. Aš kažkada buvau apie jį užsiminus ir Vilius prisiminė. Dabar jau odos saugokitės: eisiu kniedyti. :D


O aš savo vyrui įteikia dar vieną skrynutę. Žinau, kad jau trečią, bet taip apt žinau,akd jos jam labai patinka. Šį kartą ji be peišinėlių, teisiog didelė ir tamsi skrynutė: tokia, kokia labiausiai Viliui patinka. :)


Mano mažoji sesė man padovanojo visą induką pridėtą smulkmenyčių: segtukų ir lipnių figūrėlių. Man, kaip ir Neringai, patinka tokios mielos smulkmenytės. Juk nebereikalo mes sesės. :D


Sima mane šiandieną palepino karoliukais bei gražiom smulkmenytėm, kurios keliaus puošti mano ranką. :)


O nuo manęs mano mielosios sesė ir draugė gavo po dekoruotą vazonėlį. :)

Vazoniukas Neringai.

Vazoniukas Simai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą