Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2013-02-14

Apie pasiūlymus, gimtadienius ir dovanas viename

Prabėgo DAR vieni mano gyvenimo metai. Ir tikrai neliūdžiu dėl to. 26-tieji mano metai buvo tikrai puikūs. O jei ir 27-tieji bus tokie, kaip aš juos paminėjau - tai skūstis irgi nebebus dėl ko. :D

O šiaip aš ne visai apie savo gimtadienį prisėdau rašyti. Noriu šiandien (tiksliau, šią naktį) pakalbėti apie gimtadienines dovanas.

Atėjus gimtadienio šventei, vienas iš maloniausių dalykų yra dovanų gavimas. Tik nereikia sakyti, kad dovanos nesvarbu, kad jų nereikia, kad tai banalu. Kad ir kiek save bandytume įtikinyti jog esame nematerialūs, kai gauname jaukiai supakuotą paketėlį, o praplėšę pakuotę randame nuoširdžią dovaną, visas mūsų nematerialumas išgaruoja kaip rasa nuo žolės stiebelio karštą vasaros popietę. Aš niekada nesistengiau apsimetinėti, kad man dovanos nesvarbu. Dėl kiekvieno daiktelio gauto dovanų aš šokčioju iš laimės tartum maža mergaitė. Ir nesvarbu ar tai lėkštė, ar brangus papuošalas. Ir esu visiškai įsitikinus, kad pasaulyje ne aš viena tokia esu. Tai gi esmė tame, kad aš ieškau bendraminčių. Noriu surinkti grupelę entuziasčių(entuziastų?), kurios/kurie norėtų keistis gimtadieninėmis dovanomis. Ar atsirastų susidomėjusių? :}

Kaip aš įsivaizduoju šį gimtadieninius dovanų mainus:
Visų pirma, jei tik atsiras susidomėjusių, susirinksime grupelę, parašysime ką kas nori/nenori gauti dovanų, aptarsime kiek pinigėlių minimaliai galime skirti dovanai ir susidarysime gimtadienių kalendorių bei, kas be ko, apsikeisime adresais, kuriais dovanos turėtų grupės narias pasiekti. Dovanų mainus, kadangi dovanų niekada nebus per daug, darytume taip: tarkim grupėje yra A, B ir C merginos; atėjus A gimtadieniui B ir C suruošia jai dovanas ir jas išsiunčia A; atėjus B gimimo dienai A ir C siunčia nuoširdžiausias dovanas B; atėjus C šventei dovanomis ją apiberia A ir B. Manau, kad čia viskas ir aišku. :) Amžius, interesai, gyvenimo būdas ir išgeriami arbatos per dieną kiekiai nėra svarbu.. reikalingas tik didžiulis noras dalintis dovanomis, o atėjus Jūs dienai imti bei dovanomis pasidžiaugti pačiai. Na, ar yra susidomėjusių? ;D

Visas/visus susidomėjusius prašom rašyti iki kovo 1dienos. Galite tiesiog čia pat parašyti komentarą arba rašyti man aurora.pagone@gmail.com

P.S. Jei norėtumėte keistis dovanomis tik su manimi ir daugiau su niekuo kitu, tai maloniai prašom irgi rašyti: aš visada už visokias avantiūras. ;)

Dovanos nuo mano draugų...
 
Dovanos nuo mano mylimo vyro..
...ir dovanos dar nesibaigė...

1 komentaras: