Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2008-07-25

Baltic Prog Fest

Ir vėl į Kernavę! Negalime šią vasarą be jos. :D Tik šį kartą ne liaudiškų švenčių ar meno pasižiūrėti, o muzikos pasiklausyti.
Viskas prasidėjo nuo to, kad buvo karštą ir mes kaip koki katinai voliojomės ant pievutės tarp kapinių ir keliuko, kur laukėme savo bendrakeleivių. Veikėme nieką. Na, dar valgėme. Jau tada aišku buvo, kad bus neliūdna.


Sulaukę draugų patraukėme link vietos, kur vyko Baltic Prog Fest'sa. Daug žmonių. Labai daug žmonių. Daug muzikos. Va, tik regio galėjo nebūti, kuris truputį daug erzino ir neleido užmigti.

Va, taip atrodė vieta, kurioje buvom apsistoję. Apie muziką aš nerašysiu: geriau tegul tai daro žmonės, kurie joje labiau nusimano, bet buvo įdomu, kartais net ir malonu, jos klausytis... todėl po pirmo vakaro, nesuraukiau savo nosies ir nepareiškiau noro važiuoti namo. Gal kada užaugsiu (kuo giliai abejoju) ir išmoksiu mėgautis tokios sudėtingos muzikos, kurią man teko išgirsti. :)

Kitą dieną mes mėgavomės saule bei vandeniu. Vaikinai žaidė futbolą, merginos tingiai voliojosi ant pievutės ir saugojo (laistė ant pievutės: netyčia gi) vaikinų alų.



Vakarėjant aš atradau nuostabų gėrimą Tarkūną. Jo absentiška žaluma mane pakerėjo, todėl aš beveik su niekuo juo nesidalindama ramiai gėriau jį ir stengiausi nuraminti savo nusvilusią saulėje odą, pasislėpusi miegmaišyje.


Po to visi draugiškai nuėjome miegoti, o ryte važiavome namo. Taip ir baigėsi Baltic Prog Fest'as, kuriame buvo klausomasi muzikos... o aš tiesiog mėgavausi praleistu laiku... :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą