Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2009-08-21

Apie saulėtas dienas.

Turbūt pasaulyje yra du tipai žmonių: tie, kurie mėgsta kaitintis saulutėje, ir tie, kuriuos tai baisiausiai vargina. Aš priklausau antrajai kategorijai. Ir ne todėl, kad mano oda nelygiai įdegtų, kad po to vaikščiočiau visa raudona tarytum vėžys ar kad saugočiau savo natūralų išbalimą... ne.. tiesiog man gulėti ir nieko neveikti kažkaip nemalonu.. o ir maudytis jūroje manęs visiškai absoliučiai netraukia.. bet kartais darome tai, kas tikrai patinka mylimam žmogui ir nesukame galvos (na, beveik), kad tai mums patiems nepatinka... todėl trečią mūsų kelionės dieną mes praleidome pajūryje.  


Kol mano antroji pusė maudėsi jūroje ir šildėsi saulutėje aš jam nėriau mitenes: juk žiemai reikia ruoštis vasarą... :}


Už tai aš gavau žydrų gėlyčių puokštelę ir iš jų nupintą žiedelį... bei žaidimą šešėliais...



Po to sekė kukli vakarienė:



..kurią yra visi bent kelias dešimt kartų valgę.. ir dienos kaip nebūta...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą