Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-02-13

Negirdėta, neregėta - Dreisenoje atiduotuvės!

Ilgai, labai labai ilgai atidėliojau šį įrašą ir jo nerašyti vis atsirasdavo priežasčių. Taip praėjo metai po paskutinio nepavėluoto, nejuodraštinio įrašo. Aš bloga blogerė. Nepatinka man šis žodis. Aš dienoraštininkė, nelabai vykusi, bet dienoraštininkė. Argi negeriau taip save vadinti? Žodis deinoraštininkė kažkaip jaukiai ištirpsta ant mano liežuvio galiuko. Bet ne apie naujų žodžių išradinėjimą bus šis įrašas. Šį vakarą aš norėčiau pasidalinti su Jumis, mano skaitytojai (jei tik Jūsų dar yra), savo ketvirčiu amžiaus. Garbingą gabaliuką gyvenimo nugyvenau. Taip šiandien (ir vėl) mano gimtadienis. Kur kas linksmesnis nei praeitų metų ir daug daug linksmesnis nei visi kiti buvę kartu paėmus. Rankose jaučiasi vakarykščių linksmybių drebulys, mano brangusis anksti anksti nuėjo miegoti, katės tingiai gulinėja ant pagalvėlių, ant kurių joms nederėtų gulėti, o aš tęsiu sau duotą pažadą ir bandau kažką naujo Dreisenoje parašyti. Bet temos, kurios sukasi mano galvoje nei šiokios nei tokios. Net apie savo gyvenimo ketvirtį nesugebu tinkamai parašyti, o taip ilgai galvojau, mąsčiau, sukau galvą, bet bet... matyt man reikia pagalbos iš šalies. :) O čia aš pradėsiu įdomiąją dalį.
Skelbiu atiduotuves  (žodis giveaway man irgi nelabai prie širdies). Na na, ar bent truputį ką nors sudominau? Visi mes mėgstame gauti šį tą už dyką. O jei dar šis tas yra papuošaliukas, tai iš viso smagu (ne, bent jau man taip yra: papuošalų man niekada nebūna per daug)




Dovanoju mano pačios darytą apyrankę, iš karoliukų, kuriuos pati nulipdžiau, nudažiau, apsukau siūliuku ir prisiuvau karoliukus, suvėriau ir tai darydama, jau žinojau, kad būtentį šį papuošalą aš dovanosiu Jums, mano mielosios/mielieji skaitytojos/skaitytojai. Daiktelis gali ir ne pats prašmatniausiais, bet aš vis dar mokausi  gaminti papuošaliukus ne tik sau, bet ir kitoms spalvų mylėtojoms.

Norint laimėti šią apyrankę-vėrinuką nereikia tapti mano dienoraščio sekėju (bet būtų labai malonu), visiškai nereikia reklamuoti mano dienorašačio saviškiame (bet mano savimeilę paglostytų), tereikia truputį man padėti. Parašykite komentarą po šiuo įrašu ir būtinai parašykite bent vieną temą naujam dienoraščio įrašui.būtinai ir kuo greičiau pasistengsiu sukurti naujus įrašus su Jūsų pateiktomis temomis. 
Nebūtina, bet taip pat būtų malonu, jei Jūs parašytumėte savo nuomone apie senesnius mano įrašus. Prašau pasakykite ką Jūs tikitės rasti, kai čia užklystate, kokių temų galėtų mažiau, o kokių daugiau. Man labai svarbi Jūsų nuomonė bei pageidavimai. :) Jei Jūs čia užklydote tik dėl atiduotuvių, tai taip ir parašykite: gal būt jos bus daromos ir dažniau (jei tik pasitesins ;D).
Kadangi aš dienoraščio padoriai neatnaujinėjau metus laiko, tai atiduotuvių trukmė bus du mėnesiai. T.y. atiduotuvės pasibaigs balandžio 13dieną. Balandžio 14dieną bus surašyti ant lapelių visų dalyvių vardai ir neutralus asmuo, kuriams visiškai neįdomios šios atiduotuvės, dienoraščiai etc, ištrauks nugalėtoją, kuri/kuris bus paskelbta/as balandžio 14dieną.
Atrodo viską surašiau. :) Tai tada sviekinu visus su mano 25uoju gimtadieniu ir linkiu Jums sėkmės!

Aušrė

P.S. Komentuokite kiek širdis geidžia, bet vienam žmogui viena galimybė laimėti. ;)
P.P.S. Nebūkite anonimiški! Būtinai parašykite savo vardą ar slapyvardį. ;)

Atiduotuvės baigėsi!

33 komentarai:

  1. Visų pirma Aušra - Su Gimtadieniu! Labai gražus jubiliejus;) Tikiuosi, kad nauji metai atneš naujų įspūdžių ir nuotykių.
    Ir be abejo pasiūlymas arba gal labiau mano nuomone - turėtum daugiau rašyti apie savo papuošalus - nes tai visuomet visiems įdomu. Tai kaip juos gamini, nuotraukos iš arčiau ir aišku įkvėpimai:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taigi prisipazinsiu jok atklydau atsitiktinai tik del to giveaway ( jis man skamba gan padoriai )
    Faktas nr 1 lb jaukus blogas , nors irasu ne perdaugiausiai perskaiciau ( bet tikrai perskaitysiu archyva)
    nr 2 noriu to verinio .
    Chat

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū už sveikinimus. :)

    Inga, mano papuošalų tema gana komplikuota, nes neturiu (kol kas) galimybės daryti kokybiškų nuotraukų. Bet jei tik skaitantiems yra įdomu, pažiūrėti, ką aš per dienų dienas veikiu, tai aš labai labai pasistengsiu. ;)

    Chat noir, ačiū už atvirumą. :) O mano "archyvas" man toks neįveikiams atrodo - 404įrašai. :D Be to mano rašymai iki 2008metų gana depresuoti buvo, tai dažnai neverta jų net skaityti. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na, o aš atradau jau senokai šį blogą, ir labai daug kuo man artimas jis pasirodė. Labai patinka įrašai su tavo ir katukų nuotraukomis ir jų nuotykiais:) Ir šiaip labai mielas dienoraštis.
    Net nežinau, ko jame galėtų būti dar. Yra ir receptų, ir kūrybos, ir kasdienybės akimirkų.
    Trūksta tik daugiau įrašų. Tiesiog apie bet ką, kad ir apie pavasarį :)

    P.S. nors ir pavėluotai, bet sveikinu su gimimo diena :)

    VAIDA

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū Vaida už tokį malonų komentarą. :) O su gimtadieniu mane tradiciškai sveikina visi aplinkiniai visą savaitę, tai Tu tikrai nepavėlavai. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Daugiau rankdarbių (gal dar kokį DIY pademonstruok!), receptukų, pakeliavimų, katyčių! :D
    Ir labai miela apyrankė, noriu :P

    AtsakytiPanaikinti
  7. Gabi, ačiū už pasiūlymus. ;) Receptų, katyčių bei rankdarbių tikrai pažadu, o dėl pakeliavimų, tai nebent ką galima pamatyti Smalininkuose ar Aleksote galiu parašyti. Bet pasistengsiu. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. O man būtent tie tavo įrašai iš Lietuvos kampelių ir yra labai įdomus :P O jei dar Aleksote kokį gražų kampą aprašytum, iš vis būtų puiku - žinočiau, ką grįžus mamos lankyt galima būtų galima tuo pačiu aplankyt :D

    AtsakytiPanaikinti
  9. Dalyvauju, noriu vėrinuko ;)
    Parašyk/papasakok apie vieną svajonę ir apie du tikslus.
    :)))

    AtsakytiPanaikinti
  10. Na jau visai pavėluotai, bet vis tiek sveikinu su gimtadieniu. Ech kokia jaunystė! Džiaukis ir džiugink kitus. Dienoraštį skaitau, tik labai sunku įskaityti - kai kam jau senatvė :). Vėrinys puikus, noriu. O dienoraštis tavo, nemanau, kad kas galėtų "reguliut" apie ką tau rašyt. Bet gal kokią paslaptį gali atskleisti? Tokių ypač vaikystėje turim :) Gražių tau darbelių ir smagių rašinių.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Danguolesan, ačiū už sveikinimą. Aš irig sunkiai įskaitau savo dienoraščios šriftą be akinių. :D Jūsų visų temos, man tik postūmis, kažką daugiau rašyti, nei tik apie Mėją bei Gertrūda. :) O apie paslaptį pagalvosoi, kokią čia internete galiu atskleisti. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Jau pacia pirma diena norejau sudalyvauti, bet kazkokie trukdziai tada buvo, o veliau ir pamirsau :) Labai labai daili apyranke ir pats darymo budas nematytas/negirdetas :)

    Pamastykim apie temas...hmm...ish tiesu tai labai sunku 'padiktuoti' tema kitam. Kartais pas mane jos gan sudetingai gimsta, metosi namie pradeti rashyti tekstai, bet taip ir nepabaigti :)

    AtsakytiPanaikinti
  13. GinCherry, šir karoliukų darymo būnas yra mano išradimas. :) Gan ilgas gaminimo procesas, bet aš laiko turiu. :D O temų prašau būtent todėl, kad mano galvoje tiek visko, kad net nežinau ką čia ir parašyti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Parašyk apie išsipildžiusią svajonę, nors buvo laikas, kada net svajoti buvo nedrąsu... :) Tokie dalykai labai įkvepia gyventi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. Raganaite, na, pasistengsiu parašyti apie dar vieną svajonę. :D Jų nemažai turiu. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  16. Žinai, tu kažkuo panaši į mane. Ir manau, netgi B.O. esame susitikę, tik aš šiek tiek vyresnė:D Buvau niūri, jaučiausi sau neįdomi, labai savęs nemylėjau, rengiausi juodai. Gal visi praeina tokį laikotarpį? Tik jautresni skaudžiau...
    Temą siūlyčiau parašyti apie įkvėpimą. Tiesiog.
    Apyrankė nuostabi:)

    AtsakytiPanaikinti
  17. Ieva kažkuo panašūs mes visi. O į BO tikrai visi daugiau mažiau panašūs susirenka. Ypač, kai BO dar nebuvo tokia nušiurus. :) Kaip jau rašiau, aš ne ką prisimenu iš to savo buvusio gyvenimo, tai gal net ir bendravę buvom, nes aš su savo bendraamžiais nelabai bendravau.:)
    Tema tikrai verta iššūkio, bent jau man... bus tikrai ilgas rašinėlis. :D

    AtsakytiPanaikinti
  18. Sveika Aušra, niekad nedalyvavau atiduotuvėse. Tai gi pagalvojau - o kodėl ne? :)
    O temą galiu pasiūlyti "niekada nesakyk ...."
    :)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Ieva, gera tema. :D Pati nebūčiau sugalvojus. ;) Malonu, kad dalyvauji. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  20. atiduotuvės labai smagus žaidimas :) kuriame mielai ir aš noriu sudalyvauti.
    o tema ... kaip pradėjau daryti vieną, o padariau visai ką kitą (tikriausiai čia labai neaiškiai suformulavau, bet tikiuosi suprasi ką norėjau tuo pasakyti).

    AtsakytiPanaikinti
  21. Ooo kokia tema, jei gerai supratau ją, tai gausis iiilgaaas rašymas. :D Ačiū, kad dalyvauji. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  22. manau, kad gerai supratai :) jei turėsi apie ką parašyti :) labai lauksiu iiilgooo parašymo :)

    AtsakytiPanaikinti
  23. Labai gražūs tavieji darbeliai. As atiduotuvėse dar nesu dalyvavusi - manau pabandysiu šitą grožį gauti.
    Temos: man kartais įdomu paskaitinėti ,kaip sekasi rankdarbiauti, kaip galima pasidaryti vieną ar kitą dakčiuką, pasidairyti po kitų darbelius ir paskaitinėti. Pati nesu rašytoja, tai ir konkrečių temų nelabai žinau - labai priklauso nuo nuotaikos. Tavo nameliai įdomūs - taip ir toliau tesk, kaip tik tavo širdelė veda :)

    AtsakytiPanaikinti
  24. Trečias bandymas - noriu papuošaliuko...

    AtsakytiPanaikinti
  25. Labai noriu dalyvauti atioduotuvėse. Įdomiausios temos yra DIY.

    AtsakytiPanaikinti
  26. Egle, tu jose būtinai dalyvauji. Ačiū už reklamą tavajme dienoraštyje - ta tai labai glosto manąją savimeilę. :] O vienas DIY jau sugalvotas, tad tereikia tik susiruošti jį nufilmuot ar nufotografuot. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  27. Tavo blogą skaitau jau gana seniai - manau, kad tikriausiai esu perskaičiusi beveik visą :)Jis kažkuo man artimas - gal tuo nepaprastu paprastumu, kuris toks jaukus ir retai besurandamas. O tema galėtų būti apie mažus džiaugsmus, kurie tave supa ir įkvepia tokiems šiltiems rankdarbiams. Apyrankė tiesiog puiki - labai pavasariska ir manyciau - geros nuotaikos neseja :)Tikrai tokia myleciau ir su didžiausiu malonumu nesiociau

    AtsakytiPanaikinti
  28. Ačiū, Simona. Man taviškis dienoraštis irgi labai patinka. :) Labai mielą temą man davei: bus iddelis malonumas ja rašyti. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  29. Na, uzsukau tik del atiduotuviu. Bet manau pradesiu sekti, gan idomus irasai, smagu skaityti :)

    AtsakytiPanaikinti
  30. Šare, ačiū už atvirumą ir dalyvavimą. ;)

    AtsakytiPanaikinti
  31. Labai noriu, kad rodytum savo padarytus, perdarytus dalykus :) pvz. Prieš ir Po. tai labai įdomu :))

    AtsakytiPanaikinti
  32. Violetą, labai gera tema. Gal tai bus paskata savo darbus pradėti įamžinti. ;)

    AtsakytiPanaikinti