Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-04-21

Apie pelėdyčių atgabentas dovanas. :)

Na, va, aš ir vėl apie dovanas. :D Kažkaip mano gyvenime pastaruoju metų jų nemažai. O juk ir ne Kalėdos, ir mano gimtadienis senokai praėjęs, ir per Velykas dažniausiai gaunu tik kokią simbolinę smulkmeną nuo Velykų bobutės-mamos. :) Bet vakar vakare Vilius iš pašto dėžutės ėmė ir parnešė saulėtą voką, atkeliavusį iš Australijos. Atplėšinėdama voką jaučiau tą rudeniu pakvipusią šilumą, kuri atkeliavo pas mane. :) Šį kartą tai buvo prizas iš 3Sheets atiduotuvių, kurias organizavo talentingoji Kylie. Man jos sukurti audinių raštai tiesiog idealūs. :) O gavau aš piešinuką, kuriame buvo pavaizduoti labai jau gražūs apskritimai. :)




Dabar belieka surasti šiam grožiui tinkamus rėmukus ir kabinti jį ant sienos. :) Ačiū Kylie dar karta!

1 komentaras:

  1. Ištiesų labai dailus paveiksliukas...manau kad čia yra "Zentangles" piešimo technika. Esu labai laiminga kad pas Tave čia apsilankiau šiandien, kadangi nurodytas Kylie blogas nemenkas idėjų šaltinis...tad Ačiū!
    Linkiu ir toliau laimėti 'giveaways'...esu pati keletą laimėjus ir taaaip praskaidrina dieną :)

    AtsakytiPanaikinti