Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-12-05

Advento kalendorius. Ketvirta diena.

Man pradeda patikti pusryčiai. :D Atsikeli ryte, valgai pusryčius ir gauni priedo dovanų: nuostabu, ar ne? :D Taip ir šis, labai vlėyvas sekmadienio rytas prasidejo nuo karštos arbatos, varškės sūrelių ir dovanų. :D

Šį rytą man teko didžiulis džiaugsmas išpakuoti didžiausią dovanėlę iš visų Viliaus sukurptų Advento kalendoriuje. :) Didžiulis rožiniai raudonas paketas taip ir prašėsi išpakuojamas. Buvau iš anksto įspėta, kad tai labai buitinis dalykėlis.. bet argi kartais buitis negali būti žai? :) Gavau išsvajotą, ilga ieškotą ir nerastą stiklinį matavimo indą. :) turėjau panašų plastikinį, kurį įsigyjau vos pradėjus gyventi kartu su Viliumi, bet jis buvo nekokybiškas ir po maždaug keturių-penkių plovimų, nuo jo nusitrynė visi skaičiukai bei padalos. Dar matydama kur kas parašyta, aš su aštriu peiliu išsibraižiau pagrindinius duomenis ir taip jį lig šiol naudojau. Bet dabar turiu naują, sunkų ir stiklinį. :D Ir nuoširdžiai tikiuosi, kad gavau dovanų ne taip greitai sudėvimą matavimo indą. Noriu eiti kepti pyragų bei virti saldžių kremų. :D


Savo vyrui (jį irgi iš anksto įspėjau) padovanojau labai nuobodžią ir neoriginalią dovaną, kuri kartu yra ir labai jauki. Tai žvakė. Didelė, sunki, balta, šiek tiek kvepianti žvakė. Mes abu mėgstame vakarais ir ne tik deginti žvakes, nuo kurių liepsnelių įšyla namai, o jų skleidžiama šviesa pripildo mūsų mintis bei širdis ramybe.


Antroji šio ryto dovanėlė irgi buvo susijusi su virtuve (negi mano vyras su mano sese susitarė? :D). Kiekviena šeimininkė karts nuokarto kažką virtuvėje užsirašinėja, pasižymi. Gal tai koks receptas, gal didina ar mažina produktų kiekius recepte ir reikia paskaičiuoti, o gal tiesiog pirkinių sąrašiuką reikia susidaryti.. todėl aš gavau visai nemenką pluoštą lapelių užrašams nuo savo sesės. :)


O aš sesei padovanojau mažulytę dėžutę žiedui ar auskariukams, ar dar kokiai nors smulmenėlei, nes dėžučių jai niekada nebus per daug. Tikiuosi. :D


Taip ir prabėgo lėtai, lietingai mūsų sekmadienis, besiruošiant atbėgančiom Kalėdoms bei kukliai rytdienos šventei. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą