Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2011-12-05

Advento kalendorius. Penkta diena.

Ši savaitė turi būti labai labai darbinga. su tokia nuostada aš savo akis pramerkiau 5:45 ryte ir iš karto ėmiausi darbų. Pirma pusryčiai, pietų indelio užpildymas, kad vyras būtų sotus ir pavalgęs naminio maisto net ir darbe, dovanų išpakavimas, begalinis pasidžiaugimas jomis.. tada sėdu rašyti apie Advento dovanas, nes kažkaip savaitgalį niekaip negalėjau prisiversti preisėsti prie kompiuterio, nes taip norėjosi pabūti su vyru ir nuveikti ką nors iš tiesų naudingo. :)
Na, o dabar apie šio ryto dovanas. :) Nuotraukos nelabai kokios, bet ryte gi saulė nešviečia...

O šį rytą aš vėl gavau nedidukę dėžutę, kurioje slėpėsi labai labai gražus daiktelis. Dėžutė spyriojosi ir nenorėjo atsidaryti, bet mano moteriškas užsispyrimas ją įveikė ir ji atidavė savo slepiamą lobį: tai labai graži sagė, kurią galima įsisekti į paltą. :) Kai apžiūrėjau sagę, aš pareiškiau, kad dabar reikia naujo palto, kad sagė gražiai atrodytų... Vilius pasakė, kad tai labai moteriška.. ir toliau gėrė savo kavą. :D


Vilius šį rytą išpakavo labai minkštą paketėlį. Jame buvau paslėpus tamsiai mėlynų atspalvių medžiaginį šaliką, kurį smagu užsirišti, kai oras nėra žvarbus, bet kaklą vis vien norisi pridengti. Tai irgi vienas iš Viliaus norų, kurį pats nesugebėjo sau įgyvendinti.. todėl tai padariau aš. :D Šalikas jau nuo šiandien buvo pradėtas vartoti. :)


Kitoje dovanėlėje, kurią aš galėjau šiandien išpakuoti, slypėjo barškantis varpelis. Barškėjo todėl, kad ten kur turėtų skilimdžiuoti, karojo karoliukų-varvekliukų virtinė. Labai tinkamas daiktas kabinti ant Kalėdinės eglutės - na, bent jau taip nusprendėm mudu abu su vyru. :)


O aš šį rytą, parašius sesei ar ji jau išsipakavo savo dovanėlę, vos neišsidaviau ką ji gaus rytoj. :o Bet vos vos susilaikiau, nes kažkaip susisgribau pasižiūrėti į dovanėlių sąrašą... Tai gi mano sesuo šį rytą gavo dovanų stiklinį paukštuką, prisegamą ant Kelėdinės eglutės šakos.


O šiandien mūsų namuose nedidukė šventė: šiandien sukanka du metai, kai mudu su Viliumi tapome vyru ir žmona. :} Tai šį vakarą kartu pasiruošime kuklą šventinę vakarienę ir pažįmėsime šį įvykį. :) Apie šio vakaro smagumus, dovaną, kurią įteiksiu savo mylimam vyrui, parašysiu rytoj. ;)

Taip pat laukite kitų Advento kalendoriaus dovanėlių ataskaitų bei kitų mano įrašų. ;)

Ačiū, kad esate ir skaitote. :]

6 komentarai:

  1. Sveikinu jududu su judviejų švente. Jaukaus ir šeimyniško vakaro :).

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kuo nuoširdžiausiai sveikinu jus abu su sukaktuvėmis :)

    Beje labai graži ta sagė, man irgi patinka paltų sagės, tik gaila,kad dažnai pametu arba jos sulūžta. Ir kaip anksti jūs eglutę pasipuošėt. :) Pas mus tai būna tikra, todėl puošiam tik prieš pat Kūčias.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Radasta, Vaida, Irma, ačiū labai už sveikinimus. :]

    Vaida, mes dar nepuošėm eglutės. :D Geriausiai tik kitą savaitę pasipuošim, kai rasim tinkamą medelį. :) O ten, kur matosi dirbtinės eglutės "spygliai" tai aš spicialiai išsitraukiau grilijandą ir padaiau Kalėdinę kompoziciją dovanų fotografavimui. :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. noriu pranešti apie Tavojo blogo apdovanojimą :)
    Visa info rasi čia http://reminihome.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti