Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2012-01-25

Advento kalandorius. Dvidešimt ketvirta diena. Kūčios!

Ir laikas sutirpo. Lyg jo ir nebūtų buvę. Nėra ir viskas. DAUG darbų nepadaryta. Skubu kiek tik įmanoma greičiau, bet jaučiu, kad nebeverta. Reikai atisipalaiduoti ir pasimėgauti bent jau padarytaų darbelių rezultatais. Laikas skaniai pavalgyti, išgeri vyno taurę ir ištiesus kojas pailsėti. Išsipakuojam paskutines dovanas ir eime ruoštis Kūčių vakarienei. :)

O paskutinė Viliaus dovana man yra tiesiog ideali. :] Aš visą gyvenimą myliu dinozaurus. Labai. Visokių formų, rūšių ir laikotarpių. Ir priešistorinius paukščius dievinu. :) Šitas dienoraštis vos negavo pavadinimo Diatrima (arba kitaip Gastornis) vien iš mano meilės iškastiniams gyvūnams bei palentologijai visomis jos formomis. :) Tai vat, apie dovaną. :] Gavau tokį žaidimuką "Išsikask dinozauro skeletą". :] Taip sakant gavau gipso gabalą su jame paslėptais plastikinio skeleto gabaliukais, įrankį kražtymui ir šluotelę. Kaip aš apsidžiaugiau. Jau puikiai žinojau ką veiksiu per Kalėdas. :D Mano vyras tikrai maen labai gerai pažįsta. :]


O aš savo mieląjam padovanojau dar vieną stalo žaidimą. Kartais vakarais taip gera susėsti dviese ir sužaisti partiją kitą kokio nors stalo žaidimo, negalvojant apie kasdienybės rūpersčius. Todėl dar vienas naujas žaidimas atkeliavo į mūsų nedidukę žaidimukų kolekciją. :}


Mano sesuo Neringa padovanojo man dekoruotą mini kaukę-Kalėdinį žaisliuką, kurią pakabinau ant vis dar nepradėtos puošti eglutės. :)


Simos paskutinėje man dovanėlėje radau žavingus padėkliukus po vyno taure ar arbatos puodeliu. :)


Mano paskutinės dovanos Neringai ir Simai buvo siuvinėti darbeliai, kuriuos galima pakabinti ant Kalėdinės eglutės arba šiaip namus pasipuošti. (Knibinėjau ilgai. Schemas nebepamenu iš kur esu išsisaugojusi... kai atrasiu iš kur, būtinai parašysiu. ;)

Kalėdų senelis Neringai.

Paveikslėlis Kalėdiniais motyvais Simai.

Tikiuos nei Vilius, nei Neringa, nei Sima nenusivylė mano dovanotomis dovanomis. Aš esu labai dėkinga už visas nuostabias dovanas, kurių puikumas buvo nepakartojamas, kurios man kiekvieną dieną skaidrino dieną ir įkvėpė norą kurti bei daryti gerus darbus.
Ar pakartosim ir 2012 metais? :D Aš tai už. :}

_ ,, _

O vakare buvo Kūčių vakarienė. Stalas net linko nuo skaniausių patiekalų. Visi ramiai susėdome atšvęsti šios puikios ramybės, jaukumo bei šeimos šventės. O po vakarienės dariau tai ko gyvenime niekada nedariau ir nenoriu pakartosi.... puošiau eglutę Kalėdų naktį. :/ Nes prieš tai niekaip neatradom laisvos valandėlės tai padaryti. Todėl grįžę po Kūčių vakarienės namo ėjome puošti savo Kalėdinės eglutės bei bent kiek pagražinti namų. Tai padarę griuvome į lovą bent trupuį numigti, nes kita diena turėjo būti persigėrusi skubėjimu bei šurmuliu mūsų namuose. Kalėdų laukimas pasibaigė, nes jos jau čia.

8 komentarai:

  1. Visai neseniai kazkokiam filme maciau toki zaidima su dinozaurais ir mane labai suzavejo :D

    Ish tiesu tai labai patiko tavo sita grazi ideja dovanotis kazka kiekviena diena. Ar tai tradicija jusu seimoje?
    O eglute mes visada puosdavom namie kuciu ryta arba diena priesh. Man visada patikdavo sitas ritualas. Siemet tik pasipuosiau gerokai anksciau, bet siemet ji pas mus buvo dirbtine :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. GinCherry, tos keturios valandos praleistos lėtai kapstant gipsą tikrai neprailgo. :) Manau, kad bet kuriam suaugusiam patiktų, jei tik jis mažas svajojo būti palentologu. :D

    Aš pirmą kartą keičiausi Advento kalendoriais ne tik su savo vyru. Tarp mudviejų tai jau yra tradicija. Tikiuosi, kad ir šiemet atsiras, kas norės su manim dar pasikeisti Advento kalendoriais, o ne tik mano vyras Vilius. :]
    Eglutę pas tėvus puošiam tik per Kūčias. O savo namuose puošiam bent savaitę prieš. Nors aš ir nebūčiau preištaravus puoštis ir Kūčių dieną. Bet naktį, kai jau pavalgius vakarienę norisi griūti į lovą - va, to aš tikrai nenoriu pakartoti. :o

    AtsakytiPanaikinti
  3. Koks šaunus buvo mėnesis su šitiek dovanų. Bet tikrai, norint tokiam pasiruošti, reikia pradėti viską daryti kaip galima anksčiau. Dabar jau suprantu, ką turėjai omenyje, sakydama, kad Kalėdoms pradedi ruoštis nuo vasaros :)
    Man irgi patiko ši idėja, dėl kasdien tikrindavau blog'ą ieškodama įrašų. Tik aš kažkaip tikėjausi, kad kalendorius baigsis su 25 diena :)
    Pas mus kalėdinėmis dovanomis keičiamasi yra po Kūčių vakarienės (jei švenčiame su giminėmis), o nuo šeimos narių dovanų sulaukiama Kalėdų rytą :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Skaičiau ir galvojau, ar norėčiau žaisti tokį žaidimą. Taip, norėčiau, tik kiek kitaip. Ir ne 24 ar 25, o 12 dienų. Ir, o tai svarbiausia, ne prieš Kalėdas, o pradedant pirmąja Kalėdų diena. Kalėdų laukimo nenorėčiau sujungti su dovanų pakavimu. O po Kalėdų būtų visai smagu...
    Bet jūsų šeimos tradicija irgi graži. Tik o jūs su vyru kiekvieną dieną kitam įteikdavot po dovaną? Aš iš pradžių galvojau, kad gal vienas kitam padovanosit po krūvą dovanų, o tada kas rytą jas atrišinėsit. Būtų įdomu pamatyti visas kartu.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai įdomu akies krašteliu pažiūrėti į jūsų kasdienybę ir kartu pasidžiaugti :) Gražios, šiltos dovanos!

    Beskaitant apie jūsų dienas, kilo klausimas, - ką dar, be dovanų pakavimo :), veiki gyvenime? Dirbi, kur nors mokaisi?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Vaida, pas mus Kalėdines dovanas Kalėdų senelis neša. :P Taip sakant, atsikeli ryte ir randi jas po egle. Todėl Advento kalnedorius nėra priedas prie Kalėdinių dovanų aratvirkščiai. Apie mano Kalėdas bus atskiras įrašas. :)

    Agne, ir man patiko ši Tavo idėja. :D Beveik norėtųsi imti ir ją užsirezervuoti ateinančiom Kalėdom. :D 12 dovanikių pradedant Kalėdų diena.. mmm. :}
    Aš kažkaip nepagalvojau ir nenufotografavau visų dovanų iš karto. Buvo tikrai labai daug dovanų, daug vieklos ir sąmyšio, kad ne viską sugebėjau prisiminti. :) Bet, taip, aš gruodžio pirmą dieną gavau DAUG dovanų, o po to po vieną išsipakavau. :)

    Juste, be to, kad pakuoju dovanas, tai aš esu tik namų šeimininkė (kol kas). Mokslus mečiau ir dėl to labai džiaugiuosi, o darbą rasti mūsų Lietuvėlei ne taip jau ir paprasta. Todėl turiu marias laiko užsiimti advento kalendorių darymu, rankdarbiavimu, katėmis, gėlėmis, drabužiais ir visokiais kokiais niekais. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. O ką studijavai, ir kodėl metusi džiaugiesi, jei ne paslaptis? Turbūt kokią menišką specialybę? Truputį net tau pavydžiu, būti namų šeimininke, dabar man būtų tokia prabanga :), tik finansiškai tai būtų katastrofa :) :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Juste, studijavau Lietuvių kalbos filologiją. Įstojau į šią specialybę dėl savo meilės knygom ir noro tapti rašytoja. Bet meilę kyngom filologija beveik nužudė, rašytoja netapau, o pardavėja dirbti galiu ir nebaigus universiteto (dauglis mano grupiokių, kiek sutinku, dirba pardavėjom, platintojom ar panašiai.. arba nedirba iš viso). Pabaigti mokslus būtų buvęs tik beviltiškas laiko švaistymas.
    O būti namų šeimininke yra tikrai prabanga. Kad ir kaip kartais atrodo, kad nieko kito nenorėtum veikti, bet finansiškai tai tikrai nėra naudinga. Aš gi namų šeimininkė ne visiško savo noro dėka. :)

    AtsakytiPanaikinti