Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2012-01-25

Advento kalendorius. Dvidešimt antra diena.

O dabar aš nuo ryto iki vakaro darbuojuosi virtuvėje. Kūčiukai, sausainiai. Iš šaldiklio traukiama mėsa, ruošiami kvapnūs prieskonių mišiniai etc. Vis dar nebuvau prisėdus. Bijau,kad ims ir perdegs manyje lemputė. :/ tik mintys apie gerumą, apie dosnumą ir mažutėliai džiaugsmai skaidrina šias darbingas dienas. :)

Tam, kad būtų šviesiau mūsų gyvenimuose man Vilius padovanojo žvakidę. Tokią sunkią, senoviško stiliaus. Be galo myliu žvakes gražiose žvakidėse, nes niekas taip gerai nenuramina kaip plazdanti liepsnelė tamsoje. :)


Bet žvakide mano šiandieninės dovanos nuo Viliaus neapsiribojo. Jis taip pat man padovanojo pačius žavingiausius arbatos puodelius, kokius tik galima padovanoti. :)



Mano dovana ir vėl susijusi su Viliaus laisvalaikiu. Kad ir labai nedaug, bet aš jam padovanojau kelias monetytes jo kolekcijai. Kaip sakant, centukas po centuko... ir daug šalių rinkinukų bus surinktų. :)



Aš turiu du žmones savo gyvenime, kurie, tiksliau kurios, man pabildo mano kosmetikos atsargas. Tai mano mama ir mano sesuo. Jos drąsiai man dovanoja akių šešėlius, skaistalus, lūpdažius, tušus etc. Prie viso to dar prisideda ir visokie lūpų balzamai, kuriais aš mėgstu pasiteplioti, kai neinu iš namų ir lūpdažiu nesidažau. :) Tai vat, šiandien aš ir gavau itin gerai suminkštinantį lūpų odą balzamą-tepaliuką. :)


Na, o Sima ir vėl labai panašiai kaip ir aš pagalvojo, darydama šį nepakartojamų dovanėlių rinkinuką ir įgijo man žydinčios puodelyje arbatos. :)


Antrus metus iš eilės aš internete aptinku labai žavingus, pelėdomis dekoruotus kalendoriukus. Šiais metais aš tokį atspausdinau ne tik savo sesei, bet ir Simai. Nuoširdžiai tikiuosi, kad šie kalendoriukai joms taip pat labai patiko, kaip ir man. :)

Kalendorius Neringai.

Kalendorius Simai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą