Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-02-14

Vakarienė mylimąjai.

Mūsų namuose, nuo pat pirmos gyvenimo kartu dienos, maisto ruošimu visą laiką užsiimu aš. Aišku pasitaiko retų, bet itin malonių išimčių, kai mano mieliausiasis gamina valgyti. Jam puikiai sekasi paruošti lietinius blynelius (kurie man neišeina tokie plonučiai) su padažu bei iškepti bulves, bet Vilius retokai užsiima kulinariniais eksperimentais. Ir štai į duris pasibeldė švento Valentino įsimylėjėlių šventė ir norėdamas mane palepinti mano vyras pasišovė pats paruošti vakarienę. Kaip čia pasakius, vakarienei buvau nusiteikusi valgyti lietinius blynus, bet buvau itin maloniai nustebinta ir pavaišinta romšteksu bei vaisių salotomis desertui.

Romšteksas:

Jautienos ar kiaulienos 1kg (buvo naudota jautiena), majonezo 350g, 5 morkos, fermentinio sūrio 300g, 1 kiaušinis, truputis džiuvėsėslių, prieskonių pagal skonį.

Mėsą supjaustykite griežinėliais, apibarstykite druska, pipirais bei kitais prieskoniais. Pamušę, apvoliokite plaktame kiaušinyje, džiuvėsėliuose ir pakepinkite iki rusvumo.
Į skardą (buvo naudotas keramikinis indas) sudėkite pasūdytame vandenyje išvirtas ir stambiai sutarkuotas morkas, ant viršaus išklokite romšteksiukus ir užliekite majonezu (majonezo buvo naudota bent per pus mažiau nei nurodyta recepte), į kurį galima įmaišyti šaukštelį cukraus, krienų, juodųjų serbentų uogienės ar konservuotų ananasų (buvo naudojami ananasai).
Įkaitintoje orkaitėje troškinkite 15min, tada apibarstykite tarkuotu sūriu ir dar patroškinkite, kol sūris išsilydys.
Pateikite su keptomis arba virtomis bulvėmis (kurių aš negavau, nes tiesiog aš jų nelabai nevalgau) ir daržovėmis ar vaisių salotomis.

Vaisių salotos prie romštekso:

2 greipfrutai, obuolys, apelsinas, bananas, konservuoti ananasai, konservuoti persikai, pusė stiklinės vyšnių arba vyšnių kompoto.

Vaisius nuplauti, nuvalyti, supjaustyti gabalėliais ir gerai išmaišyti. Galima paskaninti žiupsneliu druskos bei šviežiai maltais pipirais.


Desertui, kaip jau minėjau, gavau vaisių salotų (ne tikrai man nebuvo per daug vaisų. Aš tik vaisiais bei daržovėmis galėčiau maitintis.. bet man labai skanu ir mėsa, o ypač jautiena)

Vaisių salotos desertui:

3 obuoliai, 3 kriaušės, po 250g meliono ir arbūzo minkštimo, grietinės, cukraus bei likerio ("Damų", nes jo visada būna namuose).

Vaisius susmulkinam. Greitinę ištrinam su cukrumi bei likeriu. Viską su maišom ir valgom.

Skanaus! Na, bent jau man buvo iš tiesų labai skanu. Nebereikalo Vilius taip plušėjo virtuvėje, mano pagalbos neprašydamas ir neleisdamas net nosies į virtuvę įkišti. Ačiū jam už nuostabų vakarą. :}

P.S. Nors man ir tiko virtų morkų gausa, bet galima dėti jų ir mažiau (čia "virtuvės šefo" pastebėjimas). :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą