Mano dienoraštyje daromas remontas. Atsiprašau už iškilusius nepatogumus. :}

2010-06-03

Isle of Man: repetuoti, repetuoti ir dar kartą repetuoti.

Jei man leidžiama miegoti kiek man norisi, tai dažniausiai atsikeliu 9h. Kadangi laikrodžius teko atsukti dviem valandom atgal, tai aš atsikėliau 7h vietos laiku... ir nebe užmigau. Taip buvo pikta ant savęs. Ech, ką jau čia padarysi.
Ši kelionės diena buvo numatyta repeticijai, kuri turėjo trukti vos porą valandų. Į tą laiką aš su Egle (viena iš lietuvaičių merginų, pas kurias apsistojome) apsipirkome, pasigaminome pietus, spėjome pavalgyti, aš net panėriau ir tada grįžo susinervinę The Moon Band'o vaikinai, Vilius ir Ignas, nes būgnininkas, turėjęs jiems padėti per šį festivalį, nelabai ką išmoko, todėl nusimatė dar ne viena ilga bei nervinga repeticija.. o šį vakarą kaip tik laukė pirmasis, akustinis koncertas. Truputį pailsėję ir nuraminę sukilusias neigiamas emocijas, visi drauge nuėjome iki Albert baro, kur turėjo vykti numatytas koncertas.





Koncertas visai neblogai praėjo, klausytojams patiko, niekas nenušvilpė, todėl pasitaisius nuotaikai mes vaišinomės labai skaniu sidru ir klaidžiojom po naktinį Douglas'ą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą